torsdag

why georgia

det är ganska sjukt hur mycket man hinner förändras på ett kort tag.
även att man märker det själv också, att det blir så radikala förändringar så att man märker det och inte bara "flyter med" liksom.

känner att många händelser har fått mig att stiga ur mig själv och verkligen kolla "vem är jag?" "varför gör jag så där för?" och "eh, jaha?". det är ganska nyttigt. om man nu kan vara så ärlig mot sig själv så man vågar erkänna sina fel och börja förbättra dom.

jag har märkt att jag på senaste tänkt väldigt mycket på vad jag gör och hela tiden försöker förbättra mig.
försöker att inte begå mer stora misstag som berövar en på viktiga saker.
been there done that.

uhm, vet inte riktigt vad jag vill ha ut/säga med detta inlägg riktigt.
men aa, konstigt och flummigt.

så när jag ändå är inne på ointressanta saker:

En kalkon kan drunkna om den tittar uppåt med öppen mun när det regnar.

kan väl sammanfatta med att jag tycker att det är viktigt att alltid sträva efter att vara en så bra människa som möjligt. inte minst mot sina närmsta.
och att inte ta något för givet. för saker som är givna suger när dom inte längre är givna.

1 kommentar: