fredag

born to be wild.

en ensam och lugn fredag blir det idag, pga att jag ska jobba imorgon och på söndag. årets cafésäsong drar igång igen, och det blir extra tidigt imorgon eftersom det ska bakas en hel del.
utöver bl a morotskakor tänkte jag även prova att göra dessa, det är chokladkaffesemlor:


efter jobbet blir det att knalla på bussen och åka till min nya medryttarhäst exit. äntligen har jag (förhoppningsvis) hittat en bra häst, med bra bussförbindelser och med bra ägare. dessutom, så går bussen förbi där jag bor och stannar precis utanför stallet.
och
det finns ett ridhus.
hästen heter exit och är ett sto och är av denna ras:

dock ser hon inte riktigt ut så, hon är lite mer vinterpälsig och gråare. men fin!
plus att hon inte bor i öknen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar