onsdag

the reason.



idag har jag kommit i underfund med en sak. ytterligare ett plus med att fylla arton.
helt plötsligt är köksbordet fullt med brev. till MIG.

nåja, kanske inte fullt, men i jämförelse med hur det brukar vara. tomt alltså.

det har inte med saken att gårdagens brev var från svenska kyrkan som ville påpeka att jag inte var medlem i svenska kyrkan. och att jag nu, när jag äntligen fyller arton, kan få välja om jag vill vara med.
hah.

idag kom det dock ett brev från nwt med nåt kryptiskt innehåll om kontroll ang min lön från i somras.
mamma la det i det stora kuvertet som ska till bokföringen.
undrar vad jag får för brev imorgon?

1 kommentar:

  1. men fatta vad jobbigt med alla såna där jobbiga pengbrev. jag försöker fatta vad det är men jag är ju helt lost!

    SvaraRadera